Thursday, November 20, 2014

პროექტი


პროექტის სახელწოდება
წელიწადის თვეები და ბუნებრივი მოვლენები
პროექტის იდეა
წელიწადის თვეებისა და ბუნებრივი მოვლენების შესწავლა ინგლისურ ენაზე.ინგლისურ ენაში ლექსიკური მარაგის გამდიდრება
პროექტის აქტუალობა
ინფორმაციის მოძიების, ურთიერთთანამშრომლობის, კომუნიკაციის უნარების განვითარება, ლექსიკური მარაგის გამდიდრება და პრაქტიკაში გამოყენება
პროექტის მიზანი
მოსწავლეები მოიძიებენ ინფოტმაციას და დაახარისხებენ,
მოხდება კულტურათა შორის დიალოგი(საკუთარ გამოცდილებას დაუკავშირონ შეძენილი ცოდნა და უნარები)
მონაწილეთა ასაკი
რვა წელი
ვადები/ხანგრძლივობა
ორი კვირა
მოსალოდნელი შედეგები და პროდუქტები რაც შეიძლება შეიქმნას
ეუფლებიან კვლევა-ძიების უნარ-ჩვევებს, ურთიერთთანამშრომლობის, ერთმანეთთან აზრის გაზიარების, ერთმანეთის მოსმენის უნარებს, იმდიდრებენ ლექსიკურ მარაგს და ამავდროულად შეისწავლიან ბუნებრივ მოვლენებსა და წელიწადის თვეებს, განუვითარდებათ პრეზენტაციის უნარები, მოეწყობა გამოფენა. შეიქმნება პროექტის ამსახველი ფოტო-მასალა
საჭირო რესურსები
წიგნი, კალამი, ფერადი ფანქრები, წებოები, თაბახის ფურცლები თეთრი და ფერადი,დიდი თაბახიბუკი და ინტერნეტი
საგნებთან,საგნობრივ ჯგუფებთან,ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი
ისტსთან, ბუნებისმეტყველებასთან, ქართულ ენასთან
პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები)
მასწავლებელი კლასს აცნობს საპროექტო თემას და მიზნებს. ყოფს ორ ჯგუფად : ჯგუფებს ეძლევათ დავალება მოიძონ ინფორმაცია ბუნებრივ მოვლენებზე და მოამზადონ პრეზენტაცია  ბუნებრივი მოვლენების აღმნიშვნელი სიტყვებისა ქართულ-ინგლისურ ენაზე.  მოვლენის აღმწერი ტესტი კი იყოს ქართულენოვანი.
პრეზენტაციის მომზადების შემდეგ მოსწავლეები ბუნებრივიმოსწავლეები მოიძიებენ ინფოტმაციას და დაახარისხებენ,
მოხდება კულტურათა შორის დიალოგი(საკუთარ გამოცდილებას დაუკავშირონ შეძენილი ცოდნა და უნარები)
 მოვლენების ფოტომასალით, ვისაც ხატვა შეუძლია დახატოს  და  მოძიებული ტექსტით ამზადებენ გამოფენისათვის ფოტოკოლაჟს.
 წარმოადგენენ პრეზენტაციებს და ფოტოკოლაჟს
ხდება მათი შეფასება
პროექტის ხელმძვანელი(მასწავლებელი)
მარიკა კეჩხუაშვილი
ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა
Marika.kechkhuashvili@gmail.com
პროექტის ვებ-გვერდის ბლოგი
http://marikakechkhuashvili.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment